Nincs megjeleníthető tartalom

Továbblépésével Ön tudomásul veszi az Adatvédelmi szabályzatot! Az oldal sütiket használ a működés elősegítése érdekében!

Köszöntjük Pénzesgyőr Honlapján

Telefon: +36 88 448 013 | E-mail: [email protected] | Pénzesgyőr.hu Facebook oldala/mindennap.penzesgyor
Pénzesgyőr Címere

Pénzesgyőr Község

Önkormányzati Weboldala

Kirándulás Lentibe

Populáris hír

Reggel 8.30-kor gyülekeztünk a Pénzesgyőri Könyvtár épülete előtt.
Elindultunk a kisbusszal Lentibe ahol az erdei kisvasút állomásra érkeztünk meg. Itt megnéztük az erdészeti,- fűrészipari,- és vasúttörténeti állandó kiállítást. A kiállításon régi erdőkitermelő gépeket gőz turbina modellje is le volt makettezve, bemutatták a helyi állat és növény kultúrákat. A kitömött szarvas nagyon tetszett a gyerekeknek ami előtt sokat fotózkodtak. Innen ebédelni mentünk a Denis étterembe. Nagyon kedves fogadtatásban volt részünk, és finom ebédet kaptunk (Erőleves volt, majd rántott szelet hasábburgonyával és desszertként többféle palacsinta). Mindenki elfogyasztotta az ebédet és jóllakottan elindultunk az erdei kisvasúttal 13.15-kor Csömödérre. Gyerekek nagyon élvezték az utat közben sokat fotózták a tájat. Kisvasút vonala erdő szelvényeken és halastó mellett haladt el. Csömödérre érkezve félórás pihenőt tartottunk, ahol a gyerekek a játszótéren és a parkban játszottak, az állomáson emléktárgyakat vásárolhattak. A pihenő elteltével visszatértünk a kisvasúthoz és elindultunk kellemesen elfáradva vissza Lentibe, ahova 15.45 –kor értünk vissza. Az állomáson beülhettek a mozdonyba a gyerekek és fotózkodtak. Ezután beültünk a buszba és elindultunk hazafelé. Útközben meglátogattuk a sümegi-várat, sajnos sötétben érkeztünk meg, de így is nagyon inpozáns látványt nyújtott a vár. A sötét ellenére is felsétáltunk a várhoz , amit a gyerekek nagyon élveztek, csak sajnos a várba már nem tudtunk bemenni így kívülről szemlélhették meg, és visszaindultunk a várhegyről a kisbuszhoz. A kisebb gyerekek nagyon elfáradtak , a nagyobbak énekelve mulatták az időt míg haza nem értünk Pénzesgyőrbe.

Nagyon köszönjük ezt a nagyszerű élményt és kirándulást a Pénzesgyőri- Önkormányzatnak amely lehetővé tette ennek a létrejöttét!!!

Kisérők: Szautner Jánosné Ági, Csillag Szabolcsné Zsuzsi, Dombi Évi, Gyepesi Tímea

Gyerekek: Piller Bianka, Piller Martin, Rákos Atilla, Rákos Kornélia, Kavalecz Kolos, Horváth Kitti, Kiss Horkai László, Simon Dia, Deutsch László, Prusinszky Pertra, Gyepesi Gergő, Dombi Levente, Dombi Martina.